Μόνο στα JUMBO οι πωλήσεις ανεβαίνουν και οι τιμές σέβονται τον καταναλωτή

Για ακόμη ένα τρίμηνο, οι καταναλωτές σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία έδωσαν έμπρακτα «ψήφο καταναλωτικής εμπιστοσύνης» στο άριστο μείγμα πολιτικής τιμών και ποιότητας προϊόντων που προσφέρουν τα καταστήματα JUMBO. Σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής ύφεσης και πανευρωπαϊκής ανασφάλειας, οι καταναλωτές ψηφίζουν με τα λιγοστά διαθέσιμά τους τον Όμιλο που ξέρει πρώτα να αγοράζει σωστά και κατόπιν να πουλά τίμια στο κοινό.

Ο Όμιλος Jumbo, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα, ανακοινώνει ότι κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (Ιούλιος 2011-Ιούνιος 2012) οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε € 120,55εκατ από € 116,47 εκατ. που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο αυξημένες κατά 3,50% τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν στα € 17,91εκατ. από € 16,63εκατ που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση κατά 7,69%.

Ο Όμιλος συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού του σχεδίου με στόχο την ισχυροποίηση της θέσης της εταιρείας στην αγορά και τη διατήρηση του θετικού ρυθμού αύξησης των πωλήσεων. Kατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο ιδιόκτητο υπερκατάστημα του Ομίλου στην πόλη Burgas της Βουλγαρίας συνολικής επιφάνειας 18.000τ.μ. καθώς και το νέο ενοικιαζόμενο κατάστημα στην Ελευσίνα.

Το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 47,96% έναντι 46,66% της αντίστοιχης περσινής περιόδου ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 25,58εκατ. σε σχέση με € 24,25 εκατ. που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση 5,47%. Η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε παρά την αύξηση των εξόδων λόγω της συνεχιζόμενης ανάπτυξης του ομίλου, της αυξημένης ανάγκης για διαφήμιση καθώς και της επιβάρυνσης κατά € 450.χιλ της έκτακτης εισφοράς για τα ακίνητα που υπολογίστηκε για το πρώτο τρίμηνο. Συνέπεια των ανωτέρω είναι ότι τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 21,81 εκατ. αυξημένα κατά 3,41% ενώ τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε € 17,91 εκατ αυξημένα κατά 7,69%.

Παρά τις οικονομικές δυσκολίες και το κλίμα αβεβαιότητας οι πωλήσεις του τετραμήνου παρέμειναν εντός του ετήσιου στόχου (0%-2%). Τον Οκτώβριο ξεκίνησε να λειτουργεί το νέο κατάστημα του Ομίλου στην περιοχή Γιαλού (Σπάτα) και μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα ξεκινήσει η λειτουργία του νέου καταστήματος στα Γιαννιτσά. Επιπλέον, κατά το πρώτο εξάμηνο του νέου έτους αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του ακόμα ένα νέο κατάστημα στην πόλη Russell της Βουλγαρίας, καθώς και ένα ακόμα καταστήματα στην Αττική.

Το δίκτυο του Ομίλου αποτελείται σήμερα από 55 καταστήματα εκ των οποίων τα 46 είναι στην Ελλάδα, τα 3 στην Κύπρο και τα 6 στη Βουλγαρία.