Δελτίο Τύπου

Ούτε η πρωτοφανής οικονομική κρίση, ούτε ο (κακός μας ο) καιρός, ούτε οι διαδηλώσεις και οι απεργίες, κατάφεραν, φέτος τον Ιανουάριο, να αναχαιτίσουν τη σταθερή προτίμηση των καταναλωτών στα προϊόντα των καταστημάτων JUMBO.

Σε μια εποχή που οι τζίροι του λιανεμπορίου στην Ελλάδα υποχωρούν δραματικά, οι επιχειρήσεις του κλάδου έχουν επιδοθεί σε αγώνα επιβίωσης και σε μάχες σώμα με σώμα με πρωτοφανείς προσφορές κι εκπτώσεις. O Όμιλος JUMBO, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα, διατήρησε τον τίτλο της πρώτης επιλογής για τους καταναλωτές.

Οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO για το επτάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης 2011/2012, δηλαδή από τον Ιούλιο του 2011 έως και τον Ιανουάριο 2012, αυξήθηκαν κατά +1,40% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τον Ιανουάριο οι καταναλωτές επέστρεψαν δριμύτεροι και με την καθημερινή τους ψήφο βελτίωσαν για το επτάμηνο τα επίπεδα πωλήσεων του εξαμήνου (+0,99%). Παρά τη διάχυτη αβεβαιότητα, οι πρώτες ενδείξεις από τις πωλήσεις του Φεβρουαρίου παραμένουν θετικές. Η διοίκηση υπενθυμίζει ότι στόχος για τη διάρκεια της οικονομικής χρήσης που λήγει την 30η Ιουνίου του 2012 παραμένει η αύξηση των πωλήσεων από 0% έως 2%.

Σήμερα ο Όμιλος διαθέτει ένα δίκτυο 56 καταστημάτων εκ των οποίων 47 είναι στην Ελλάδα, 3 στην Κύπρο και 6 στη Βουλγαρία ενώ προχωρά στην ολοκλήρωση και λειτουργία δύο ακόμα καταστημάτων και συγκεκριμένα ενός νέου καταστήματος στην πόλη Russell της Βουλγαρίας και ενός ακόμα καταστήματος στην Αττική.

Η Jumbo θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του Α΄ εξαμήνου της χρήσης 2011/2012 την Τετάρτη 22.02.2012 μετά το κλείσιμο της συνεδρίασης του Χ.Α. στην ιστοσελίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών (www.ase.gr) και της εταιρείας (www.jumbo.gr).