ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Customer Service Manager -ΘΗΒΑ
Η εταιρεία JUMBO A.E.E αναζητά Customer Service Manager για τη στελέχωση του E-shop με έδρα τη Θήβα.
Αρμοδιότητες:
• Διαχείριση εισερχόμενης επικοινωνίας πελατών (email, κλήσεις κ.λπ.) σχετικά με παράπονα, ζητήματα παραγγελίων και άλλες ερωτήσεις στον ιστότοπο.• Διαχείριση ιστότοπου της εταιρείας για διατήρηση κορυφαίου συνολικού περιεχόμενου και εικόνας
Απαραίτητα Προσόντα:
• Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
• Καλή γνώση MS Office
• Βασική γνώση ΙΒΜ
• Βασική γνώση του Vend της Lighthouse ή παρόμοιων διαχειριστικών προγραμμάτων ιστοσελίδας
Προσωπικά Χαρακτηριστικά:
• Άριστες επικοινωνιακές, οργανωτικές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
• Υπευθυνότητα και συνέπεια
• Προθυμία και πνεύμα συνεργασίας
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων
• Αναλυτική́ σκέψη, συνέπεια και προσανατολισμός στα αποτελέσματα
• Αποτελεσματική διαχείριση και συντονισμό ομάδας
Παροχές:
• Ανταγωνιστικός μισθός βασισμένος στην εμπειρία και τις δεξιότητες.
• Ευκαιρία εξέλιξης σε μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες.