Τα JUMBO απολαμβάνουν της εμπιστοσύνης των καταναλωτών και δεν χρειάζονται «φαρμακευτική» υποστήριξη
Μέσα στον ορυμαγδό φημών και ανεύθυνων διαδόσεων που τον τελευταίο καιρό κυριαρχούν στην αγορά, ο Όμιλος JUMBO επιμένει να ενημερώνει έγκυρα και έγκαιρα τους μετόχους-συνεταίρους του για την πορεία και τις επόμενες κινήσεις του.
Από τον Ιούλιο 2013 μέχρι και τον Μάρτιο του 2014, οι πωλήσεις των καταστημάτων JUMBO ανήλθαν σε 410,94 εκατομμύρια Ευρώ έναντι 381,85 εκατομμυρίων Ευρώ που ήταν ο τζίρος κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Αυτό σημαίνει ότι ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε το πρώτο εννεάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης κατά 7,62% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Υπενθυμίζεται ότι κατά το πρώτο εξάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης ο κύκλος εργασιών του Ομίλου σημείωνε αύξηση 7,23%.
Από τον Ιανουάριο του 2014 μέχρι τον Μάρτιο του 2014, δηλαδή κατά το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις στα καταστήματα στην Ελλάδα διατηρήθηκαν σε θετικό έδαφος. Η ενίσχυση των πωλήσεων στην Κύπρο παραμένει εντυπωσιακή, μετά και το άνοιγμα του νέου καταστήματος στην Πάφο. Η Βουλγαρία συνέχισε να αναπτύσσεται με διψήφιο ποσοστό. Επίσης στην θετική αυτή επίδοση συνέλαβε και η λειτουργία των 2 πρώτων καταστημάτων του Ομίλου στη Ρουμανία.
Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου αριθμεί 66 καταστήματα εκ των οποίων τα 52 στην Ελλάδα, 4 στην Κύπρο, 8 στη Βουλγαρία, 2 στην Ρουμανία ενώ διαθέτει και το ηλεκτρονικό κατάστημα e-Jumbo.
Είναι προφανές ότι μείγμα πωλήσεων των καταστημάτων JUMBO είναι αποτελεσματικό και γι’ αυτό η διοίκηση επαναλαμβάνει προς τους μετόχους ότι δεν έχει την πρόθεση να αναμιχθεί στην αγορά των φαρμάκων και ο θόρυβος πάνω σε αυτό το θέμα προέρχεται αποκλειστικά από συντεχνιακούς λόγους.
Η Jumbo συνεχίζει να επενδύει με στόχο τη δημιουργία περίπου 4 νέων καταστημάτων το χρόνο. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα αναμένεται η λειτουργία 6 με 8 νέων καταστημάτων τα επόμενα 3 με 4 χρόνια ενώ για τη Ρουμανία εκτιμάται ότι το δίκτυο θα αριθμεί 16 με 18 καταστήματα τα επόμενα 5 χρόνια.
Πέρα από το άνοιγμα των νέων καταστημάτων συνεχής είναι και ο εμπλουτισμός της ποικιλίας των εμπορευομένων προϊόντων της με βάση τις εξελίξεις και τις τάσεις της ζήτησης στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος και η διατήρηση των τιμών των προϊόντων σε ανταγωνιστικά επίπεδα.