ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Customer Service Manager -ΘΗΒΑ

Η εταιρεία JUMBO A.E.E αναζητά Customer Service Manager για τη στελέχωση του E-shop με έδρα τη Θήβα.

Αρμοδιότητες:
Διαχείριση εισερχόμενης επικοινωνίας πελατών (email, κλήσεις κ.λπ.) σχετικά με παράπονα, ζητήματα παραγγελίων και άλλες ερωτήσεις στον ιστότοπο.
Διαχείριση ιστότοπου της εταιρείας για διατήρηση κορυφαίου συνολικού περιεχόμενου και εικόνας
Απαραίτητα Προσόντα:
Καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
Καλή γνώση MS Office
Βασική γνώση ΙΒΜ
Βασική  γνώση του Vend της Lighthouse ή παρόμοιων διαχειριστικών προγραμμάτων ιστοσελίδας
Προσωπικά Χαρακτηριστικά:
Άριστες επικοινωνιακές, οργανωτικές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
Υπευθυνότητα και συνέπεια
Προθυμία και πνεύμα συνεργασίας
Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων
Αναλυτική́ σκέψη, συνέπεια και προσανατολισμός στα αποτελέσματα
Αποτελεσματική διαχείριση και συντονισμό ομάδας
Παροχές:
Ανταγωνιστικός μισθός βασισμένος στην εμπειρία και τις δεξιότητες.
Ευκαιρία εξέλιξης σε μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες.