Παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών
Την πλήρη και αναλυτική παρουσίαση των σημερινών δεδομένων και των μεσοχρόνιων προοπτικών του Ομίλου των Εταιρειών Jumbo παρουσίασε σήμερα η διοίκησή της, στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.
Στην ελληνική αγορά παιχνιδιών, βρεφικών ειδών, ειδών παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου, ειδών δώρου καθώς και των άλλων εποχιακών προϊόντων το μέγεθος της οποίας ανέρχεται σε περίπου 650 εκατ. Ευρώ, η Jumbo ΑΕΕ αποτελεί μακράν την πρώτη και ισχυρότερη εταιρεία.
Κατά τη διάρκεια του 2003 η αγορά αυτή μεγεθύνθηκε κατά περίπου 2% ενώ αντίστοιχα οι πωλήσεις της Jumbo αυξήθηκαν κατά 27%. Το μερίδιο της Jumbo στην Ελληνική αγορά διευρύνθηκε στο 26% ενώ επόμενος στόχος της διοίκησης είναι η κατάκτηση του 28%...
Η αισιοδοξία της διοίκησης στην περαιτέρω διεύρυνση των μεριδίων αγοράς στηρίζεται στο γεγονός ότι ουδείς από τους ανταγωνιστές της σήμερα διαθέτει περισσότερα από 3-4 καταστήματα του ιδίου μεγέθους των JUMBO και κύκλο εργασιών μεγαλύτερο των 15-20 εκατ. Ευρώ.
Η διοίκηση της Jumbo δεν θεωρεί πιθανή προς το παρόν την είσοδο νέων αλυσίδων στην ελληνική αγορά λόγω του ιδιαίτερα υψηλού κόστους εγκατάστασης και των πρόσφατων αποτυχημένων προσπαθειών εισόδου μεγάλων εταιρειών σε μικρές αγορές. Αντιθέτως, θεωρείται πολύ πιθανή η έναρξη ενός κύκλου συνενώσεων, εξαγορών και συμμαχιών τις οποίες η Jumbo θα αντιμετωπίσει από θέση ισχύος για να εκμεταλλευθεί οποιαδήποτε επιχειρηματική πρόκληση παρουσιασθεί...
Το εμπορικό δίκτυο του Ομίλου περιλαμβάνει 33 καταστήματα λιανικής πώλησης συνολικής επιφάνειας 200.000 τετραγωνικών μέτρων. Αυτό σημαίνει ότι κατά μέσο όρο κάθε κατάστημα Jumbo προσφέρει στη διάθεση της πελατείας του περίπου 6.000 τμ.
Κατά τη διάρκεια της χρήσης 2002-2003, η Jumbo ολοκλήρωσε ένα μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα προσθέτοντας 4 νέα ιδιόκτητα υπερκαταστήματα (3 στην Ελλάδα και 1 στη Λευκωσία) ενώ κατά το πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2003-2004 άνοιξαν 4 νέα υπερκαταστήματα από τα οποία 1 ιδιόκτητο. Η κατανομή των καταστημάτων είναι η εξής: Στο λεκανοπέδιο Αττικής 16 καταστήματα, 14 καταστήματα στην υπόλοιπη Ελλάδα, 3 καταστήματα στην Κύπρο και 2 υπερσύγχρονοι αποθηκευτικοί χώροι.
Το 2004 η εταιρεία προτίθεται να δραστηριοποιηθεί με νέα υπερκαταστήματα σε μεγάλες επαρχιακές πόλεις καθώς και στην Αττική.
Αναφερόμενη στο θέμα της παραγωγής και εμπορίας της ΜΑΣΚΟΤ «Παιχνίδι» των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004 η διοίκηση της Jumbo εκτίμησε ότι οι πωλήσεις των 150 προϊόντων που κατ’ αποκλειστικότητα διαθέτει, κινούνται πάνω από τις αρχικές προβλέψεις και θα προσθέσουν στον συνολικό κύκλο εργασιών περίπου 5 εκατ. Ευρώ για το 2004