Αύξηση άνω του 8% στις πωλήσεις τριμήνου

  • ΔΙΨΗΦΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΥΞΗΣΗΣ ΚΕΡΔΩΝ
  • Ε ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΝΕΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ
     


H προεκλογική αδράνεια στην αγορά δεν στάθηκε αρκετή για να επιβραδύνει την παραγωγική μηχανή των καταστημάτων JUMBO.
 

Ο Όμιλος Jumbo, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών, ειδών bebe, παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου και συναφών προϊόντων στην Ελλάδα, ανακοινώνει ότι κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης Ιούλιος 2009- Ιούνιος 2010 οι πωλήσεις ανήλθαν σε €116,53 εκατ από € 107,55 εκατ. που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση 8,35%, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν σε μακροοικονομικό επίπεδο και την καταλυτική αρνητική επίδραση που είχε στις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου η προεκλογική δραστηριότητα των κομμάτων.


Eνώ τα επίσημα στατιστικά στοιχεία καταγράφουν σημαντική πτώση στον όγκο και την αξία των λιανικών πωλήσεων για το σύνολο της Ελληνικής αγοράς, ο Όμιλος JUMBO κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακές επιδόσεις χωρίς την προσθήκη νέου καταστήματος στο δίκτυό του.


Ικανοποιητική χαρακτηρίζεται η επίδοση των καταστημάτων στην Ελλάδα ενώ εξαιρετική ήταν η απόδοση των καταστημάτων του Ομίλου στην Βουλγαρία και στην Κύπρο. Το τέλος της προεκλογικής περιόδου συνοδεύθηκε από αισθητή βελτίωση του ρυθμού πωλήσεων στην Ελλάδα, με συνολική βελτίωση του ποσοστού αύξησης των πωλήσεων για το τετράμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης 2009/2010.


Ο όμιλος κατάφερε να διατηρήσει το περιθώριο μικτού κέρδους σε υψηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 48,60% έναντι 49,00% της αντίστοιχης περσινής περιόδου ενώ τα αποτελέσματα προ τόκων, φόρων επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 26,89εκατ. σε σχέση με € 24,68 εκατ. που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση 8,95%. Η αύξηση αυτή επιτεύχθηκε καθώς υπήρξε συγκράτηση των εξόδων. Τα καθαρά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε €17,53 εκατ. έναντι € 15,65 εκατ παρουσιάζοντας αύξηση 12,02% έναντι της εκτίμησης της διοίκησης για ετήσια αύξηση των κερδών κατά 6%.


Υπενθυμίζεται ότι το δίκτυο του Ομίλου αποτελείται σήμερα από 44 καταστήματα εκ των οποίων τα 41 είναι στην Ελλάδα, τα 2 στην Κύπρο και το 1 στη Βουλγαρία. Η εταιρεία συνεχίζει την υλοποίηση του επιχειρηματικού της προγράμματος με την έναρξη λειτουργίας του δεύτερου καταστήματός της την Βουλγαρία μέχρι το τέλος Νοεμβρίου 2009.