O θετικός Οκτώβριος μείωσε τις αρνητικές επιπτώσεις του πρώτου lockdown
Η ποιότητα των προϊόντων και της εξυπηρέτησης, στα καταστήματα του Ομίλου JUMBO, επιβραβεύεται διαρκώς από το καταναλωτικό κοινό όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες με παρουσία JUMBO.
Τον Οκτώβριο του 2020, με τα καταστήματα του Ομίλου να παραμένουν ανοιχτά σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά +12,7% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2019.
H βελτίωση στον κύκλο εργασιών του Οκτωβρίου, διόρθωσε ακόμη περισσότερο την γενικότερη απογοητευτική εικόνα του 2020 με αποτέλεσμα, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το σύνολο των πρώτων 10 μηνών να εμφανίζονται πλέον μειωμένες κατά -7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι στο εννεάμηνο 2020, οι πωλήσεις του Ομίλου εμφανίζονταν μειωμένες κατά -9,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Είναι προφανές ότι οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της πανδημίας, στην Ελληνική αγορά και όχι μόνον (διευρυμένη αναστολή συμβάσεων εργασίας, τηλεργασία, υποχρεωτική αναστολή επαγγελματικών δραστηριοτήτων και τοπικά lockdown), δυσκολεύουν την διαμόρφωση αξιόπιστων προβλέψεων για την συνολική πορεία του έτους, λαμβάνοντας υπόψη ότι από σήμερα, μέρος της χώρας που αντιπροσωπεύει το 20% περίπου του κύκλου εργασιών στην Ελλάδα τελεί υπό καθολικό lock down για 14 μέρες.
Παραδοσιακά για το λιανεμπόριο ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος είναι οι πιο σημαντικοί μήνες του έτους καθώς περιλαμβάνουν τις πωλήσεις της περιόδου των Χριστουγέννων.
Οι εξελίξεις όσον αφορά την πορεία της πανδημίας στις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος καθώς και τα μέτρα που λάβουν οι κυβερνήσεις θα επιδράσουν σημαντικά στη διαμόρφωση των οικονομικών μεγεθών ολόκληρης της οικονομικής χρήσης Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2020.
Ανακεφαλαιώνοντας τη μέχρι τώρα πορεία του 2020:
• Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.
• Τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
• Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης του πρώτου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη.
• Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
• Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+ 13,6%) για τον μήνα αυτό.
• Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετικό πρόσημο σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.
• Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.
• Ο Σεπτέμβριος 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.
• Η σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά + 12,7% τον Οκτώβριο 2020, οδήγησε τις πωλήσεις του 10μήνου για το 2020 να παρουσιάζονται μειωμένες κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό 10μηνο.
Τον Οκτώβριο του 2020, με τα καταστήματα του Ομίλου να παραμένουν ανοιχτά σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία οι πωλήσεις σημείωσαν σημαντική αύξηση κατά +12,7% περίπου, σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2019.
H βελτίωση στον κύκλο εργασιών του Οκτωβρίου, διόρθωσε ακόμη περισσότερο την γενικότερη απογοητευτική εικόνα του 2020 με αποτέλεσμα, οι πωλήσεις για τον Όμιλο κατά το σύνολο των πρώτων 10 μηνών να εμφανίζονται πλέον μειωμένες κατά -7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι στο εννεάμηνο 2020, οι πωλήσεις του Ομίλου εμφανίζονταν μειωμένες κατά -9,3% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Είναι προφανές ότι οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της πανδημίας, στην Ελληνική αγορά και όχι μόνον (διευρυμένη αναστολή συμβάσεων εργασίας, τηλεργασία, υποχρεωτική αναστολή επαγγελματικών δραστηριοτήτων και τοπικά lockdown), δυσκολεύουν την διαμόρφωση αξιόπιστων προβλέψεων για την συνολική πορεία του έτους, λαμβάνοντας υπόψη ότι από σήμερα, μέρος της χώρας που αντιπροσωπεύει το 20% περίπου του κύκλου εργασιών στην Ελλάδα τελεί υπό καθολικό lock down για 14 μέρες.
Παραδοσιακά για το λιανεμπόριο ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος είναι οι πιο σημαντικοί μήνες του έτους καθώς περιλαμβάνουν τις πωλήσεις της περιόδου των Χριστουγέννων.
Οι εξελίξεις όσον αφορά την πορεία της πανδημίας στις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος καθώς και τα μέτρα που λάβουν οι κυβερνήσεις θα επιδράσουν σημαντικά στη διαμόρφωση των οικονομικών μεγεθών ολόκληρης της οικονομικής χρήσης Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2020.
Ανακεφαλαιώνοντας τη μέχρι τώρα πορεία του 2020:
• Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%.
• Τον Φεβρουάριο ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
• Οι πωλήσεις του Μαρτίου, για τον Όμιλο, κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης του πρώτου κύματος πανδημίας στην Ευρώπη.
• Τον Απρίλιο, με τα περισσότερα καταστήματα να παραμένουν κλειστά και τα υπόλοιπα απλώς να υπολειτουργούν χάθηκε οριστικά και η Πασχαλινή περίοδος. Οι πωλήσεις κατέγραψαν πτώση (-86%), σε σύγκριση πάντα με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
• Ο Μάιος έφερε την σταδιακή επανεκκίνηση της οικονομίας. Με τα περισσότερα καταστήματα να λειτουργούν σε Ελλάδα και τα τρία από τα πέντε στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την βαθμιαία άρση των περιορισμών κίνησης σε Βουλγαρία και Ρουμανία, οι πωλήσεις του Ομίλου ωθούνται σε διψήφια ανάπτυξη (+ 13,6%) για τον μήνα αυτό.
• Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος παρέμειναν σε θετικό πρόσημο σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων κατά +5,8% και κατά +8% περίπου αντίστοιχα.
• Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.
• Ο Σεπτέμβριος 2020, έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2019.
• Η σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά + 12,7% τον Οκτώβριο 2020, οδήγησε τις πωλήσεις του 10μήνου για το 2020 να παρουσιάζονται μειωμένες κατά 7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό 10μηνο.