Αυξημένα Κερδη 5,7 δις δρχ (+10%) και στο 9μηνο

Τη συνεχή αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου Jumbo έρχεται να επιβεβαιώσει για μία ακόμη φορά η δημοσιοποίηση των λογιστικών καταστάσεων εννεαμήνου που αφορούν την οικονομική χρήση του διαστήματος Ιούλιος 2001 έως και Μάρτιο 2002.


Οι λογιστικές καταστάσεις αναδεικνύουν όχι μόνο την εντυπωσιακή
–με βάση τις σημερινές συνθήκες στον κλάδο του λιανικού εμπορίου- αύξηση των πωλήσεων κατά 15% αλλά και τη βελτίωση κατά 10% (στα 5,7 δις δρχ.) της προ φόρων κερδοφορίας σε πλήρη αντιδιαστολή με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου της λιανικής.
 

Επιπρόσθετα, οι λογιστικές καταστάσεις αναδεικνύουν ότι η Jumbo Α.Ε.Ε. έχει από καιρό ξεκαθαρίσει πλήρως το χαρτοφυλάκιο χρεωγράφων, χωρίς να επιβαρύνει τους μετόχους της και έχει ορθολογικοποιήσει σε μέγιστο βαθμό τη διαχείριση των χρηματικών της διαθεσίμων προς ωφελεία των μετόχων.
 

Παράλληλα, η Jumbo συνεχίζει χωρίς καθυστέρηση το επενδυτικό της πρόγραμμα το οποίο μόνο για τη φετινή χρονιά ανέρχεται σε 9 δις δρχ. Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζεται η έναρξη λειτουργίας 6 νέων καταστημάτων.
 

Ήδη το ιδιόκτητο κατάστημα του Αγρινίου εξυπηρετεί καθημερινά εκατοντάδες οικογένειες της ευρύτερης περιοχής ενώ μόλις ξεκίνησε τις εργασίες του και το κατάστημα της Λάρισας και η υποδοχή του υπήρξε εντυπωσιακή. Επόμενες κινήσεις, εντός του έτους, αφορούν τη λειτουργία νέων καταστημάτων στη Ρόδο, τα Ιωάννινα και την Καβάλα όπως επίσης και ακόμη ένα κατάστημα στην Κύπρο.
 

Ας μη λησμονούμε, ότι για το 2002 η Jumbo σχεδιάζει την επέκτασή της στην πρώην Γιουγκοσλαβία.
 

Η επιλογή του «Φοίβου και της Αθηνάς», ως επίσημες μασκώτ για την Ολυμπιάδα του 2004, έχει δρομολογήσει σημαντικές εξελίξεις για την Jumbo. Ήδη έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση κατασκευής και λειτουργίας των νέων υπερσύγχρονων αποθηκών στα Οινόφυτα Αττικής, που θα στεγάσουν τα ολυμπιακά προϊόντα.
 

Υπενθυμίζεται ότι η Jumbo έχει –κατόπιν διαγωνισμού- επιλεγεί ως ο επίσημος κατασκευαστής και διακινητής όλων των παιχνιδιών που θα έχουν τη μορφή του «Φοίβου και της Αθηνάς» γεγονός που συνεπάγεται, σύμφωνα με μετριοπαθείς υπολογισμούς, στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας κατά 1,7 δις δρχ. για τα επόμενα δύο χρόνια.
 

Τα πρώτα παιχνίδια με την μορφή της Μασκώτ 2004 αναμένεται να διατεθούν στην ελληνική αγορά το αργότερο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2002.
 

 


Η εταιρία JUMBO A.E.E έχει αναδειχθεί πλειοδότρια για την παραγωγή και το εμπόριο των παιχνιδιών της Μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Ο Φοίβος και η Αθηνά προβλέπεται ότι θα ενισχύσουν τον κύκλο εργασιών της εταιρίας κατά τουλάχιστον 5 εκατ. euro από τη χονδρική πώλησή τους.
 

Το προαναφερθέν ποσό υπολογίζεται ότι θα ξεπεραστεί σε σημαντικό βαθμό ,μιας και η JUMBO A.E.E θα προωθήσει τα συγκεκριμένα προϊόντα και μέσω των 25 καταστημάτων που διαθέτει σήμερα και των νέων που θα ιδρύσει την επόμενη διετία. Ειδικότερα η διοίκηση της εταιρίας προσανατολίζεται στη δημιουργία « Ολυμπιακών γωνιών» σε όλα τα σημεία πώλησης.
 

Συνάμα, ενδέχεται η JUMBO A.E.E να εξασφαλίσει επιπλέον έσοδα από την πώληση της Αθηνάς και του Φοίβου και στην κυπριακή αγορά, βέβαια μέχρι στιγμής η σχετική άδεια από το «Αθήνα 2004» εκκρεμεί.
 

Επιπροσθέτως, τον προσεχή Ιούνιο η εταιρία θα παρουσιάσει επίσημα τη μασκότ στους χορηγούς των Ολυμπιακών Αγώνων (Coca Cola , Mc Donald ‘s, Δέλτα κ.α.), οι οποίοι ενδέχεται να ζητήσουν από τη JUMBO A.E.E να τους προμηθεύσει με σημαντικό αριθμό μασκότ.
 

Στο σημείο αυτό δεν πρέπει να παραβλέψουμε το γεγονός ότι η εταιρία προκειμένου να ανταποκριθεί επιτυχώς στις αυξημένες ανάγκες της παραγωγής και εμπορίας της Μασκότ του 2004 έχει ήδη δημιουργήσει στην περιοχή των Οινοφύτων Αττικής υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής, συναρμολόγησης και αποθήκευσης, έκτασης 30.000 τ.μ.
 

Τέλος, στα πλαίσια του επενδυτικού της προγράμματος η JUMBO A.E.E ανακοίνωσε πρόσφατα την επέκτασή της στα Σκόπια με την ανέγερση πολυκαταστήματος παιχνιδιών, ειδών bebe και παιδικού βιβλιοχαρτοπωλείου συνολικού εμβαδού 10.000 τ.μ., ενώ η επένδυση αναμένεται να ανέλθει στα 3-4 εκ. euro. Τέλος όσον αφορά την εγχώρια αγορά η επεκτατική πολιτική της εταιρίας επικεντρώνεται στην περιφέρεια με τη δημιουργία ιδιόκτητων πολυκαταστημάτων σε μεγάλες πόλεις.